آیشواریا رای      Aishwarya Rai

آیشواریا رای Aishwarya Rai

جدید ترین عکسهای ایشواریا
آیشواریا رای      Aishwarya Rai

آیشواریا رای Aishwarya Rai

جدید ترین عکسهای ایشواریا

شهرت آیشواریا رای روی اینترنت حتی از بریتنی اسپیرز هم بیشتر است

 

به قلم الکس پری

 

شهرت آیشواریا رای روی اینترنت حتی از بریتنی اسپیرز هم بیشتر است. 17000 سایت در ستایش او وجود دارد از جمله چند سایت شعر، یک سایت مذهبی و حتی یک سایت فقط در وصف چشمانش ( که قرار است پس از مرگش آنها را تقدیم دنیای علم کند).

یکی از این سایتها می نویسد، "او را باید غرق در گل سرخ کرد. از سر تاپایش را نوازش کرد. او چون ماه می درخشد. او زندگی است، جسم است و جان و دل."  برای میلیاردها نفر در شرق، از کابل گرفته تا کوالالامپور، آیشواریا شناخته شده ترین هنرپیشه زن بالیوود (سینمای هند) است وتا چندی دیگر در غرب هم مطرح می شود. این زن 30 ساله و ملکه زیبایی جهان( در سال1994) امسال به عنوان سمبل لوازم آرایش لوریال به فرانسه می رود و از آنجا با یک تور تبلیغی بالی وود به انگلستان، آمریکا و کانادا سفر می کند و پس از آن هم در تعدادی فیلمهای غربی بازی خواهد کرد. از جمله فیلم هرج و مرج که در آن در کنار مریل استریپ در نقش یک فاحشه ظاهر می شود و فیلم تفاوت (Singularity) ساخته رولاند جافه و فیلم عروس و تعصب ساخته گوریندر چادا که قسمت دوم فیلم پر فروش Bend it Like Beckham است. البته این به معنای رها کردن سینمای هند نیست. او امسال در 4 فیلم هندی بازی کرده  و برای بازی در 5 فیلم دیگر هم قرارداد امضا کرده است.

آیشواریا می گوید که خودش هم باور ندارد که وارد هالیوود می شود و می ترسد آن همه شهرت را کنار بگذارد و در سینمایی وارد شود که کسی او را نمی شناسد ولی حدس ما این است که در هالیوود هم معروف خواهد شد و شاید راه را برای دیگر هنرپیشگان هندی نیز در هالیوود باز کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
مدیروبلاگ"1300مقاله وتحقیق رایگان" چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ق.ظ http://beheshtnet.blogfa.com

سلام
خوب بود
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد